Här på bloggen hittar du några av de många odlingsvärda växter som jag brukar rekommendera mina kunder. Jag delar också med mig av tips på växtkombinationer, inspirerande trädgårdsböcker och annat smått och gott.
Titta gärna in på min hemsidor www.tradgardsformivast.se och www.kaprifolresor.se Mycket nöje!

torsdag 4 april 2013

Föredrag - Ätliga växter i perennarabatten – finns det?



På Nordens största trädgårdsmässa, Nordiska trädgårdar, i Stockholm håller jag föredrag om ätliga perenner. På tordag 11 april är föredraget 15.00 på Scen Ätbart och på fredag 12 april håller jag samma föredrag 11.30, också då på Scen Ätbart. Titta gärna förbi Svensk trädgårds monter där jag befinner mig 13.30-18.00 på torsdagen och 9.30-13.30 på fredagen. Välkomna!
Nordiska trädgårdar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar